[DELOVNA MESTA]

Agent za Podporo Strankam
(M/Ž)

Vabimo vas, da se pridružite Advansysovi ekipi. Smo mednarodno priznano IT podjetje z 20-letno zgodovino razvoja priznanega produkta, ki omogoča celostne end-to-end rešitve na področju nadzornih informacijskih sistemov. Prisotni smo v več kot 30 državah po vsem svetu. Želite soustvarjati prihodnost v enem izmed najuspešnejših IT podjetij na področju razvoja casino management sistemov na svetu? Potem vas vabimo, da se nam pridružite v ekipi za podporo strankam!

Vaše naloge:

  • Izvajanje projektov pri strankah doma in v tujini (inštalacije strojne in programske opreme, meritve, testiranja, analize, uvajanje uporabnikov…)
  • Izvajanje podpore strankam (nadzorovanje delovanja sistemov, odprava napak, pomoč uporabnikom…)
  • Izvajanje dežurstva
  • Pomoč oddelku razvoja pri razvijanju produktov

Kaj pričakujemo:

  • V. ali VI. stopnjo izobrazbe tehnične ali druge ustrezne smeri
  • Dobro poznavanje informacijske tehnologije (baze podatkov – SQL, omrežja, spletni strežniki, osnove programiranja)
  • Osnovna znanja iz elektronike
  • Samoiniciativnost, natančnost, skrbnost, komunikativnost in sposobnost dela v timu
  • Aktivno znanje angleškega jezika

Kaj ponujamo:

  • Urejeno in stimulativno delovno okolje
  • Možnost osebnega in strokovnega razvoja
  • Konkurenčno plačilo, ki je prilagojeno izkušnjam in strokovnosti
  • Stimulativno plačilo in dodatno nagrajevanje v skladu z doseženimi rezultati
  • Dodatne ugodnosti kot so zdravstveno zavarovanje, dodatno pokojninsko zavarovanje
  • Sproščeno in neformalno druženje ter team buildingi
  • Brezplačne napitke (kava, čaj …) in zdrave prigrizke
  • Zagotovljen parkirni prostor

Delovno mesto je v SOLKANU.

V kolikor izpolnjujete zgoraj navedene zahteve in ste pripravljeni sprejeti izziv, vas vabimo, da nam pošljete svoj CV na jobs@advansys.si s pripisom “Agent za Podporo Strankam”.

 

Veselimo se vaše prijave!

Še danes optimizirajte svoje igralniško poslovanje.