Vodstvo
Poleg spremljanja vseh dejavnosti v živo lahko vodstvo uporablja Nexio za optimizacijo poslovnih procesov in ugotavljanje načinov za zajezitev odtekanja vrednosti ter ustvarjanje svežega dohodka ali dobička. Nexio ponuja poglobljene analize o igralcih, igrah, zaposlenih, lokacijah in poslovnih funkcijah ali kombinacije le-teh, poročila pa je mogoče izdelati in prilagoditi potrebam določene poslovne funkcije ali uporabnika.
Operativa
Nexio omogoča neposreden vpogled v vse procese v igralnici, vključno z igrami in igralci. Pripravi poročila in poglobljene analize ter samodejno obvešča ob pomembnih dogodkih. Nexio lahko pomaga tudi pri optimizaciji postavitve igralnih avtomatov, izbiri najbolj atraktivnih in donosnih iger ter zmanjšanju izpadov in nepotrebnih stroškov.
Vzdrževanje
Nexio pošlje vzdrževalnemu osebju takojšnja in točna obvestila ob ključnih dogodkih po različnih komunikacijskih kanalih, da so lahko ves čas na tekočem. To znatno skrajša odzivni čas in izpade, hkrati pa omogoča podrobno analizo dogodkov ter poveča stopnjo uspešnosti.
Blagajna in računovodstvo
Blagajniški modul daje procesu upravljanja z denarjem preglednost in sledljivost posameznih dejanj, hkrati pa blagajniškemu osebju omogoča učinkovitejše delo.
Bar
Nexio prinaša veliko prednosti tudi za osebje bara in igralce. Pijačo lahko igralec udobno naroči kar med igro na igralnem avtomatu, osebje bara pa je o naročilu takoj obveščeno. Prav tako o načinu plačila, cenikih in popustih za posamezno skupino ali igralca, brezplačni ponudbi in podobnem. Stroški bara so vključeni v izračun celotne dobičkonosnosti po različnih segmentih, kot so različne skupine in članstva igralcev ali posamezni igralci. Politike določanja cen za različne segmente je mogoče individualno določiti, Nexio pa tudi nadzoruje porabo stroškov in zaloge.
Recepcija
Podatke, ki jih bo igralnica zbirala o posameznem gostu, je mogoče vnaprej določiti. Nexio ustvari popolno bazo igralcev s pregledom njihovih obiskov, vstopov in izstopov, vključno s prepovedmi vstopa, izmenjavo internih opomb in neposrednih sporočil za igralce, pripravi pa tudi celovita poročila, ki vključujejo nihanja obiskov in konice po urah in dnevih.
Nadzor
Varnostno osebje ima lahko takojšen pregled nad igralnim prostorom, igralci in njihovimi profili ter vpogled v izmenjavo sporočil in opomb v živo z drugimi zaposlenimi v igralnici. To olajša njihovo delo, saj so vse ustrezne informacije na voljo takoj in kjerkoli.
Trženje
Gostitelji lahko takoj prepoznajo ključne igralce , saj so ti prikazani v živo v Nexio aplikaciji na njihovem telefonu, skupaj s celotnim profilom in ostalimi podatki. Modul za promocije in programe zvestobe omogoča različne kombinacije in akcije za povečanje obiskov, zadržanje igralcev ter večjo igranost, donosnost in zadovoljstvo igralcev. Če vaša igralnica sprejema organizirane skupine gostov, lahko Nexio podpira celotne izračune delitve provizij.